زندگی چیست؟؟؟
زندگی چیست؟؟؟

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.



نظرات شما عزیزان:

شمیم عشق
ساعت12:26---25 فروردين 1392
آنقدر با تنهایی ام انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !



و فهمیده ام…



تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه



درکش کنم.


✖ فـــهیمه - فـــرزانه ✖
ساعت22:19---16 اسفند 1391
دیــده ای شــیشــه هـای اتــومبــیل را ...

وقـــتــی ضربـــه ای مـــی خــورنـد و مـــی شــکنـنـد ! ؟

دیــده ای شـیشــه خــرد مــی شــود

ولــی از هــم نمــی پاشــد ! ؟

ایـــن روزهـــا همـــان شــیشــه ام ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:8 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،